Kundsupport och administration - konsultuppdrag i Mölndal

SJR

Publiceringsdatum: 2025-10-17

Tjänstgöringsort: Göteborg

Till vår kund i en spännande bransch söker vi nu en kommunikativ och engagerad medarbetare inom kundsupport och administration till ett konsultuppdrag som sträcker sig minst sex månader och därefter finns goda möjligheter till anställning hos vår kund.

Tjänsten är på heltid med placering hos vår kund i Mölndal och vi ser gärna att du kan börja så snart som möjligt.
 

Om tjänsten

I rollen som kundsupportmedarbetare är din huvudsakliga uppgift att ge professionell service till kunder via telefon och mejl. Du blir en del av ett team om fem personer som har ett nära samarbete och hjälper varandra i vardagen, samtidigt som du tar ansvar för dina egna arbetsuppgifter.

Du kommer att vara kundens första kontaktpunkt och hantera ärenden som rör exempelvis beställningar, reklamationer, finansieringsförfrågningar och andra kundrelaterade frågor. Rollen innehåller även administrativa inslag, såsom fordonsadministration, kvalitetskontroller och viss dokumenthantering.
 

Lämplig bakgrund

Vi söker dig som har några års erfarenhet av kundservice, gärna med fokus på telefonkontakt, och som har goda administrativa färdigheter. Du är van vid att hantera olika typer av ärenden och känner dig trygg i din kommunikation, alltid med ett professionellt och serviceinriktat bemötande som skapar förtroende i samtalen. För att lyckas i rollen behöver du behärska både svenska och engelska, i såväl tal som skrift.

Du trivs i en roll där du får hjälpa andra och är en person som kombinerar servicekänsla med ett lösningsorienterat arbetssätt. Du har en god förmåga att se till helheten och bidrar till att utveckla arbetssätt och rutiner inom teamet.

Som kollega är du samarbetsvillig och delar gärna med dig av din kunskap och dina idéer för att stärka gruppens gemensamma resultat. Du arbetar strukturerat och noggrant, tar ansvar för dina uppgifter och driver arbetet framåt med engagemang och ordning.
 

Ansökan

För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sofia Erikson på 070-471 59 07. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 24 oktober.

Varmt välkommen med din ansökan!
 

Konsult hos SJR

Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.
 

 

Kontaktperson
Sofia Erikson
+46 70 471 59 07