
Office Manager 75% till centrala Göteborg
SJR
Publiceringsdatum: 2025-12-09
Tjänstgöringsort: Göteborg
SJR söker för vår kunds räkning en Office Manager till en långsiktig tjänst med start i februari. Rollen är på cirka 75 % med möjlighet till flexibilitet kring dagar och tider. Du arbetar huvudsakligen på plats på kundens fina kontor i centrala Göteborg, med möjlighet att arbeta hemifrån en dag i veckan. Uppdraget inleds som konsult via SJR i 6 månader där du sedan går in i anställning hos kunden.
SJR söker för vår kunds räkning en Office Manager till en långsiktig tjänst med start i februari. Rollen är på cirka 75 % med möjlighet till flexibilitet kring dagar och tider. Du arbetar huvudsakligen på plats på kundens fina kontor i centrala Göteborg, med möjlighet att arbeta hemifrån en dag i veckan. Uppdraget inleds som konsult via SJR i 6 månader där du sedan går in i anställning hos kunden.
Om tjänsten
Som Office Manager är du en trygg och uppskattad nyckelperson som får kontoret att fungera och vardagen att flyta. Rollen är bred och varierad, och du har ett nära samarbete med VD och handläggare samtidigt som du är den som skapar struktur, ordning och trivsel för både medarbetare och besökare.
Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat:
Här sker mycket samtidigt och du blir en central person för att skapa struktur, ordning och en välkomnande atmosfär.
Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat:
- Kontorsansvar: inköp av material, kontakt med leverantörer, ordning och trivsel i lokalerna.
- Administrativt stöd: förbereda möten, hantera fika, koordinera mässor/konferenser, skriva ut kompendier
- Ärendehantering: ta emot, registrera, fördela och kvalitetssäkra ärenden. Noggrannhet i svenska språket är viktigt då allt material korrekturläses innan det skickas vidare.
- Löpande service: ta emot inkommande mail och samtal och fördela vidare till rätt handläggare.
- Hålla koll på interna händelser såsom födelsedagar, avtackningar och andra kontorsrelaterade aktiviteter.
- Uppdatering av webb och sociala medier
Här sker mycket samtidigt och du blir en central person för att skapa struktur, ordning och en välkomnande atmosfär.
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som är trygg, lösningsorienterad och trivs med en roll där du får vara spindeln i nätet. Du har gärna arbetat i en liknande roll tidigare, exempelvis som office manager, administratör, koordinator eller inom offentlig verksamhet.
För att lyckas i rollen ser vi att du har:
För att lyckas i rollen ser vi att du har:
- Ett naturligt ordningssinne och ett omhändertagande sätt – du får saker att fungera och skapar en miljö där andra trivs.
- Öga för detaljer och god initiativförmåga.
- En social och prestigelös inställning, med förmåga att möta många olika typer av människor.
- Intresse för att lära nytt och en vardag där tempot kan variera.
- Mycket goda kunskaper i svenska och grundläggande engelska.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Frida Dalevik. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Varmt välkommen med din ansökan!
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.


Kontaktperson
Frida Dalevik
+46 70 207 11 31